ایده خصوصی شدن صندوق بیمه کشاورزی، درست نیست

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: متاسفانه عده ای در دولت قبل در صدد خصوصی کردن صندوق بیمه کشاورزی بودند که این ایده درستی نبوده است و در هیچ جای دنیا بیمه کشاورزی خصوصی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا آل‌امین روز چهارشنبه در نشست با مدیران عامل نمایندگی های بیمه کشاورزی، ارزیابان خسارت و کارگزاران صدور بیمه در استان زنجان افزود: صندوق بیمه کشاورزی حامی امنیت غذایی و تامین کالاهای اساسی است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر اکثر مسوولان به اهمیت بیمه محصولات کشاورزی رسیده اند و امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است، پوشش بیمه محصولات کشاورزی روند رو به رشد داشته باشد.
آل امین به لزوم امهال وام های کشاورزی به شرط داشتن بیمه اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع در واقع تصمیم مصرف تسهیلات در بخش کشاورزی هم است و مانع از انحراف در مصرف وام ها می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجباری بودن بیمه طیور در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: در زمان حاضر ۶۶ درصد واحدهای پرورش طیور دارای بیمه هستند و این اجبار از جهت اهمیتی است که حاکمیت برای امنیت غذایی قائل است.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با بیان اینکه زنجان در حوزه کشاورزی از لحاظ تنوع محصولات، استان بی نظیری است، گفت: متاسفانه در انعکاس این ظرفیت ضعیف عمل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *