کشور در تامین مرغ اجداد خودکفا شد

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از خودکفایی کشور در تامین مرغ اجداد خبر داد و اعلام کرد: ایران در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از سازمان اقتصادی کوثر، ناصر فخاری در نمایشگاه روایت خدمت بنیاد شهید و نهادهای تابعه ضمن افتتاح این رویداد در جریان آخرین دستاوردهای بنیاد شهید، افزود: این نمایشگاه که برای تبیین و بازخوانی اقدامات اقتصادی، فرهنگی و دیگر ماموریت‌های بنیاد شهید در قبال جامعه معظم شاهد و ایثارگر برپا شده است.

وی با تبیین خودکفایی در صنعت طیور اظهار داشت: ایران با دانش متخصصان سازمان اقتصادی کوثر از واردات اجداد از کشورهای غربی بی‌نیاز شد و در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد: کوثر اکنون نه‌تنها قدرت تامین نیاز داخل به این محصول راهبردی را دارد بلکه می‌تواند از سرریز تولید خود به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته باشد.

وی به ارزش‌ها و مزیت‌های پدیدآمده از سوی دو دستاورد هوشمندسازی و نوآوری اشاره داشت و گفت: سازمان اقتصادی کوثر با به‌روزرسانی شیوه‌های مدیریتی و همچنین نوآوری در صنایع تولیدی با وجود مشکلات اقتصادی به بهره‌وری چند برابری نسبت به گذشته دست یافته است.

فخاری گفت: روند مولدسازی دارایی‌های راکد در کوثر جریان پرشتابی دارد و تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ سازمان تمامی دارایی‌های بلااستفاده خود را به خدمت صنایع تولیدی درمی‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *