مرداد ماه رکورد جوجه‌ریزی در مرغداری‌های قزوین شکسته شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی در مرداد ماه سال جاری بالاترین رکورد را در استان قزوین ثبت کرده است، گفت: واحدهای مرغداری این استان در مرداد ماه ۴ میلیون و ۴۲ هزار قطعه جوجه‌ریزی داشته‌اند.

علی رمضانپور با بیان اینکه طی مرداد ماه رکورد جوجه‌ریزی در مرغداری قزوین شکسته شد، اظهار کرد: در این ماه ۴ میلیون و ۴۲ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بود.

وی با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی در مرداد ماه سال جاری بالاترین رکورد را در استان ثبت کرده است، ادامه داد: جوجه‌ریزی در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار قطعه بوده رشد ۸۶ درصدی داشته است.

به گفته این مسئول از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۶ میلیون و ۵۴۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری این استان انجام شده است.

وی تعداد مرغداری‌های نیمچه گوشتی در استان قزوین را ۴۱۱ واحد عنوان کرد و گفت: بیشترین واحدهای مرغداری استان قزوین در شهرستان‌های تاکستان و قزوین متمرکز شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی ظرفیت این واحدهای مرغداری را ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه ذکر کرد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین با تولید بیش از ۷۰ هزار تن گوشت مرغ مرغوب علاوه بر تأمین نیاز استان بخشی از نیاز استان‌های البرز و تهران را تأمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *