ظرفیت خوراک دام،طیور و آبزیان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ هزار تن اعلام شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوراک دام، طیور و آبزیان این استان را ۷۲ هزار تن عنوان کرد و اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به افزایش ظرفیت آبزی پروری و تامین خوراک دام و طیور شده است.

سید علی‌اصغر داورپناه روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: البته با اقدامات انجام گرفته طی یکسال اخیر ۱۵۰ هزار تن به ظرفیت خوراک دام، طیور و آبزیان در شهرستان های مختلف استان افزوده می شود.

وی افزود: امسال چهار طرح ملی مصوب در رابطه با خوراک دام، طیور و آبزیان استان از محل الحاق ماده ۵۲ با ظرفیت ۶۰ هزار تن مصوب شده است.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین سه طرح دیگر در شهرستان های چرام و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج با ظرفیت ۹۰ هزار تن به صورت استانی مصوب شد.

داورپناه ابراز کرد: چهار طرح ملی مصوب شامل طرح سپیدار در قالب ۲۲ هزار تن و با مبلغ ۵۲ میلیارد تومان، طرح مارگون در قالب ۱۰ هزار تن با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، طرح سپیدار در قالب ۲۰ هزار تن با مبلغ ۶۵ میلیارد تومان و مجتمع کشتارگاهی دام و طیور گچساران در قالب هشت هزار تن و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: طرح های مصوب استانی هم شامل خوراک دام و طیور و آبزیان بردیان چرام در قالب ۷۰ هزار تن و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان، خوراک آبزیان شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج در قالب ۱۰ هزار تن و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و خوراک آبزیان دنا در قالب ۱۰ هزار تن و با مبلغ ۴۲ میلیارد تومان است.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خوراک آبزیان دنا در قالب ۱۰ هزار تن و با مبلغ ۴۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال کلنگ زنی شد و در حال احداث است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *