ضرورت تجهیز کشتارگاه های طیور البرز به تجهیزات جدید

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به حمایت دولت از نوسازی کشتارگاه های طیور گفت : تجهیز این نوع واحدها به ماشین آلات جدید در البرز ضروری است.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا بازدار روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات ساختاری کشتارگاه های طیور استان البرز در قرارگاه امنیت غذایی ضمن قدردانی از فعالان حوزه تولید گوشت طیور در راستای امنیت غذایی، افزود: بایستی وضعیت و کیفیت کشتارگاه های طیور مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد تا میزان بهره وری دراین واحدها افزایش یابد.

وی با بیان اهمیت کیفیت محصول و سلامت عمومی جامعه، اظهار کرد: ذائقه مردم به دنبال محصولات با کیفیت است که باید به این مقوله توجه شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه ارتقای کیفیت محصول زمینه ساز صادرات است، به ضرورت نگاه توسعه ای و صادراتی به صنعت مرغ اشاره و تصریح کرد: به‌روز رسانی و گسترش تجهیزات کشتارگاه های طیور با ظرفیت کشتار a پلاس وصادراتی از الزامات ادامه فعالیت در این عرصه است و متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند از حمایت های دولت از محل منابع بانکی برای تجهیز کشتارگاه های طیور بهره مند شوند.

پنج کشتارگاه طیور ققنوس پران، زیتونکار، سبزدشت، مرغیران و کردان با نظارت اداره کل دامپزشکی در استان البرز فعالیت دارندکه بخشی از نیاز مرغ استان را تأمین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *