افزایش قیمت گوشت قرمز در سبزوار تکذیب شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: گران شدن و عرضه گوشت گوسفندی با قیمت کیلویی ۳۸۰ هزار تومان در این شهرستان صحت ندارد و با هرگونه گران‌فروشی در این بخش برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر امانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بی اساس خواندن اخبار منتشره مبنی بر عرضه گوشت گوسفندی با قیمت ۳۸۰ هزار تومان در سبزوار، اظهار داشت: هم اینک گوشت گوساله مهر آبی با قیمت هر کیلو ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان، گوساله بانفس ۹۰ هزار تومان، گوشت گوسفندی بره نرینه با قیمت ۲۹۰ تا ۳۲۰ هزار تومان، گوشت شقه گوسفندی با قیمت ۲۸۰ هزار تومان و گوسفند با نفس هرکیلوگرم ۱۴۰ هزار تومان به دست شهروندان می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: عرضه گوشت گوسفندی خارج از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار سبزوار، تخلف و گران‌فروشی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

امانیان افزود: همچنین گشت ویژه مشترک واحد بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سبزوار، با مشارکت تیم هایی از صنوف قصابی و مواد پروتئینی برای نظارت بر وضعیت بازار تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تلاش مدیریت جهاد کشاورزی با همراهی اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار، بر این است که گوشت قرمز و سفید از مبدا تولید تا هنگام مصرف، با قیمت مناسب به دست شهروندان برسد.

امانیان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه کالا، تقلب، عدم درج قیمت و خودداری از عرضه کالا، مورد را به واحد بازرسی و نظارت مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار به شماره تماس۴۴۶۵۳۸۹۲-۰۵۱ گزارش کنند.

سبزوار از قطب های تولید دام در غرب خراسان رضوی است که حدود ۳۵ درصد اشتغال موجود در آن مرتبط با بخش پرورش دام و طیور است.

این شهرستان دارای ۲۵۰ هزار رأس دام سبک، ۱۳ هزار رأس دام سنگین و سه هزار نفر شتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *