دامداران استان سمنان برای دریافت نهاده دام دوره چهارماهه مراجعه کنند

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: شرایط تخصیص نهاده دامی فراهم شد و دامداران برای دریافت نهاده مدت‌دار چهارماهه به ادارات جهاد کشاورزی و  امور عشایری مراجعه کنند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی شاه‌حسینی روز جمعه درباره شرایط تخصیص نهاده دامی در استان به خبرنگاران اظهار داشت: دامداران می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، اداره کل عشایری و ادارات عشایری شهرستان‌ها معرفی نامه خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دامداران با ارائه این معرفی‌نامه به شرکت پشتیبانی امور دام استان می‌توانند نهاده مدت‌دار دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با اشاره به خشکسالی‌های متعدد در استان بیان کرد: اجرای این طرح و اختصاص نهاده مدت‌دار با هدف کمک به دامداران است.

شاه حسینی با بیان اینکه این نهاده‌ها چهارماهه به دامداران تحویل داده می‌شود، افزود: دامداران می‌توانند این جو را ذخیره کنند و در اختیار آنها باشد تا وقتی که دام آنها از ییلاق بازگشت دچار کمبود نهاده نشوند.

وی با بیان اینکه دامداران از طریق مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام می‌توانند این نهاده را ازانبارهای استان تحویل بگیرند به شرایط ایجاد شده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام اشاره کرد و گفت: عشایر استان با ارائه چک که اتحادیه و یا شرکت تعاونی عشایر پشت ان را امضا کرده باشند، می‌توانند این نهاده را دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در این زمینه کارخانجات هم می‌توانند ورود کنند و از این شرایط استفاده کنند که برای دامداران تولید خوراک را انجام دهند.

شاه حسینی تصریح کرد: اتحادیه های استانی با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل عشایری استان می‌توانند معرفی‌نامه به شرکت پشتیبانی امور دام را دریافت کنند.

استان سمنان حدود ۵۰ هزار بهره‌بردار در بخش‌های مختلف جهادکشاورزی دارد و قطب تولید گوشت قرمز محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *