بازگشت کشتارگاه دام ایلام به بیت‌المال مصداق بارز فسادستیزی دولت است

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

استاندار ایلام با بیان اینکه بازگشت کشتارگاه دام ایلام به بیت‌المال از مصادیق بارز فسادستیزی دولت سیزدهم است، گفت: داشتن اهلیت از مهم‌ترین شروط واگذاری کشتارگاه دام ایلام است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با معاون دفتر حقوقی سازمان خصوصی‌سازی، با تاکید بر تسریع در انجام امورات پایانی برای خلع ید این کشتارگاه و بازگشت آن به بیت‌المال، اظهار کرد: پس از انجام مراحل مقدماتی حقوقی برای بازگشت کشتارگاه دام ایلام به بیت‌المال، اکنون مراحل نهایی آن در حال انجام است که امروز صورت‌جلسه نهایی و اعاده این ملک به بیت‌المال توسط نمایندگان حقوقی سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: طبق برنامه این کشتارگاه پس از انجام مراحل نهایی برای واگذاری به شرکت پشتیبانی امور دام، سپس به سرمایه‌گذار دارای اهلیت واگذار و به چرخه تولید بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: پس از واگذاری این مجموعه به افراد دارای اهلیت، سپس این مجموعه فعال و علاوه بر تامین گوشت، در رونق و اشتغال‌زایی استان موثر است.

به گزارش ایرنا، سال ۹۶، کشتارگاه دام ایلام با ۱۲۰میلیارد ریال به صورت اقساط سالیانه‌ پنج میلیارد ریال واگذار شده بود.

در پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری استاندار ایلام در جریان بازدید از این کشتارگاه، پس از استماع صبحت‌های صاحب کشتارگاه و کارگران دستور داد که پیگیرهای لازم و قانونی در اسرع وقت برای بازگشت این کشتارگاه به بیت‌المال انجام شود.

اکبر باقرزاده معاون دفتر حقوقی سازمان خصوصی‌سازی به منظور انجام صورت‌جلسه نهایی و اعاده کشتارگاه دام ایلام به شرکت پشتیبانی امور دام، به استان ایلام سفر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *