برگزاری نمایشگاه تخصصی دام و طیور در قزوین

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور مهم ترین خبر ها نمایشگاه ها و همایش ها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گقت: شرکت نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از سوم تا ۶ آبان ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

احمد خورگامی با اشاره به اینکه پرورش دام و طیور و آبزیان یکی از مهمترین رشته‌های فعال کشور است، اظهار کرد: این حوزه نقش اساسی را در ایجاد اشتغال و تأمین مواد غذایی مردم ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: استان قزوین نیز به لحاظ دارا بودن دشتی پهناور و موقعیت جغرافیایی ویژه، بخش قابل توجهی از صنایع مرتبط با دام، طیور و آبزیان را در خود جای داده است که این پتانسیل موجب شده است که علاوه بر تأمین نیازهای استان بخشی از نیازهای استان‌های همجوار را نیز تأمین کند و لذا قابلیت توسعه بیش‌ازپیش نیز در این خصوص متصور است.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته قزوین از تاریخ سوم نا ۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، وی گفت: ۳۴ مشارکت کننده از استان‌های تهران، البرز، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان و گلستان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه قزوین در خصوص زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان بیان کرد: ماشین‌آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم‌ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه‌های جوجه‌کشی، سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن‌های گلخانه‌ای از جمله زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است.

وی گفت: ارائه آخرین دستاوردهای مشارکت‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در راستای ارتقاء کیفیت، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌کنندگان، شناخت نیازهای مشتری، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی در پایان گفت: نمایشگاه تخصصی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *