اجازه بازگشایی و یا ایجاد معبر غیرمجاز در دامشهر قم داده نمی شود

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان این که دامشهر از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای جمع‌کردن حاشیه‌های آن باید یک اراده جدی وجود داشته باشد گفت: اجازه بازگشایی و یا ایجاد معبر غیرمجاز برای دام در این منطقه را نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، در خصوص گزارشی مبنی بر ایجاد درب‌های غیرمجاز به خیابان توسط واحدهای مستقر در شهرک دامشهر، اظهار کرد: اقدامات لازم در راستای مسدودسازی این درب‌ها با قید فوریت انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه از این درب‌ها بدون هیچ نظارتی دام‌ها از دامشهر خارج می‌شوند باید نسبت به پیشگیری از ایجاد مجدد و درب‎‌های جدید نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.

منطقه دامشهر به مساحت ۷۵۰ هکتار در ۱۴ کیلومتری قم احداث شده و در آن حدود ۱۴۵۰ واحد دامپروری، تجاری و خدماتی مستقر می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه با اشاره به لزوم مبارزه با قاچاق ارز، تصریح کرد: باید ابعاد مختلف این موضوع در جلسات کمیسیون‌های تخصصی موردبررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمام کمیته‌ها باید مطابق دستورالعمل‌ها فعالیت داشته باشند، عنوان کرد: اگر کمیته‌ای در این عرصه کم‌کاری داشته باشد با جدیت مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی استفاده شود، خاطرنشان کرد: تشکل‌های موفق بسیاری وجود دارند که اگر از ظرفیت آن‌ها استفاده شود به طور حتم شاهد اتفاق های مؤثری خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *