کلنگ کارخانه تولید خوراک دام و طیور در پلدختر به زمین زده شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

کلنگ کارخانه تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و پرورش ماهیان خاویاری در منطقه “سراب حمام”در آیینی با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه در مراسمی با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و استاندارلرستان کارخانه تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و پرورش ماهیان خاویاری در منطقه «سراب حمام» شهرستان پلدختر کلنگ زنی شد.

شمس الدین جمشیدی مدیر جهاد کشاورزی پلدختر در رابطه با این طرح، اظهار داشت: این در طرح در مساحت پنج هزار متر مربع احد اث می‌شود.

وی، عنوان کرد: ظرفیت این کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان ۲۰ هزار تن در سال است و در صورت بهره برداری از آن ۳۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر اعتبار مورد نیاز این طرح را ۷۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

بازدید وزیر جهادکشاورزی از مجتمع ماهیان خاویار واحدهای پرورش ماهی در مناطق «سراب جهانگیر» و «چم گز» و همچنین بازدید میدانی از پمپاژهای کشاورزی «واشیان» و «رنگین بان» از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار استاندار لرستان، سید حمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی را در این شهر همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *