استاندار ایلام: صادرات دام از استان در راستای تقویت دامداران است

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام مهم ترین خبر ها

استاندار ایلام با اشاره به صادرات اولین محموله دام از استان به مقصد کویت گفت: این اقدام در راستای حمایت از دامداران انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا عصر یکشنبه در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقتصاد کشور گره خورده و ارتباط مستقیمی دارد.

وی با بیان اینکه اولویت مهم دولت مبارزه با قاچاق است که در این خصوص با نظارت دقیق بر چرخه مبدا تا مقصد کنترل می شود، افزود: همه نهادها و دستگاه های متولی و مسوولان با حساسیت بیشتر به وظایف خود در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان عمل کنند.

استاندار ایلام با اشاره به صادرات دام از استان گفت:  محموله یک هزار و ۵۰۰ راسی دام به تازگی به کویت و عمان صادر شده که در راستای تقویت دامداران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: دولت هم تصمیم گرفته در خصوص صادرات دام ضرر و زیانی متوجه دامداران و عشایر کشور نشود و علاوه بر انگیزه فعالیت در امر تولید مواد لبنی و پروتیینی، نگاه هم بر تقویت دامداران و عشایر داشته باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دفترچه های عشایری حتما باید واقعی و متناسب با جمعیت عشایری استان دفترچه دست مردم باشد، در این راستا جمعیت عشایری واقعی در استان شناسایی و نظارت بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط افزایش و نظارت ها در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *