۳۳۴ کیلوگرم گوشت فاسد در خرمشهر معدوم شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرمشهر با اشاره به اجرای طرح تشدید و کنترل عرضه فرآورده دامی در این شهرستان گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۳۳۴ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته در خرمشهر از معدوم شد.

محمد فخری‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تاکیدات سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر نظارت و کنترل بر رعایت نکات بهداشتی در واحدهای تولید و عرضه گوشت دام و طیور، ۴۳۰ بازدید در ایام نوروز توسط شبکه دامپزشکی شهرستان خرمشهر صورت گرفت.

وی اظهارکرد: همچنین روند تولید، رعایت ذبح شرعی، نظارت بهداشتی طیور و عرضه آنها در کشتارگاه‌های شهرستان خرمشهر در ایام نوروز توسط دامپزشکی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرمشهر گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده ۳۳۴ کیلوگرم گوشت دام و طیور غیر بهداشتی و منقضی شده توسط بازرسان شناسایی و معدوم گردید.

وی افزود: در حال حاضر ۲ گروه سه نفره از اداره دامپزشکی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر بر مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های دامی از جمله کشتارگاه، صنایع تولیدی فرآورده گوشتی شهرک صنعتی، رستوران ها، چلوکبابی، قصابی، مرغ فروشی و توزیع آبزیان نظارت دارند.

فخری‌زاده بیان کرد: اصول مهم کشتار و عرضه بهداشتی و شرعی انواع گوشت به بازار سبب تامین گوشت سالم و بهداشتی و حلال(پاک) می‌شود و شبکه دامپزشکی شهرستان بر این روند نظارت کامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *