۲ هزار تن گوشت منجمد در استان مرکزی توزیع شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: ۲ هزار تن گوشت منجمد امسال توسط اداره کل پشتیبانی امور دام این استان با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع شد.

 عباس صالحی  روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی و ۶۵۰ تن گوشت گوساله امسال با قیمت تنظیم بازار و در راستای حمایت از مصرف کننده توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان مرکزی در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: تامین و توزیع نهاده‌های دام و طیور، خرید حمایتی مرغ و دام مازاد تولیدکنندگان و توزیع گوشت منجمد دام و طیور در هنگام افزایش قیمت این محصولات در استان مرکزی از جمله وظایف مهم اداره کل پشتیبانی امور دام این استان در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۶۷ هزار تن ذرت، ۲۷ هزار تن محصول جو و ۲۲ هزار تن کنجاله سویا نیز در این مدت توسط این اداره کل در بین تولیدکنندگان دام و طیور استان توزیع شد.

صالحی گفت: یک‌هزار و ۳۵۰ تن گوشت مرغ، ۶۲۵ تن گوشت قرمز شامل ۱۲۰ تن گوشت گوسفندی و ۵۰۰ تن گوشت گوساله امسال توسط اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی برای حمایت از تولیدکنندگان استان خریداری و ذخیره سازی شده‌ است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد گوشت گوسفندی و ۵۰ درصد گوشت گوساله خریداری شده توسط این اداره کل امسال با قیمت تنظیم بازار و در راستای حمایت از مصرف کنندگان در استان مرکزی توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خاطرنشان کرد: ذخیره گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در این استان مناسب بوده و آمادگی کامل برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان وجود دارد.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *