۱۰۰ راس دام زنده قاچاق در قشم کشف شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۰۰ راس دام زنده قاچاق به ارزش پنج میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد مشوق اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، هنگام گشت زنی در یکی از مناطق روستایی و ساحلی این شهرستان مرزی یک بار انداز و محل نگهداری احشام قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در این رابطه ضمن شناسایی و توقیف چهار دستگاه وانت نیسان حامل احشام، در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۰۰ راس دام زنده قاچاق را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ مشوق با بیان اینکه همکاری و تعامل میان مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار می شود، از عموم شهروندان و مردم استان هرمزگان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *