نظری: صنعت دام و طیور رو به نابودی است

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور مهم ترین خبر ها

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تامین ارز واردکنندگان نهاده های دام و طیور تاکید کرد که این صنعت رو به نابودی است.

به گزارش ایسنا، علیرضا نظری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: زمان بر شدن رتبه بندی و ایجاد نارضایتی در معلمان، عدم توجه به سابقه و تجربیات فرهنگیان در اخذ رتبه، فرهنگی با ۳۰ سال سابقه رتبه یک و دو سال سابقه با رتبه سه، عدم آموزش کافی به دست اندرکاران رتبه بندی در تعیین امتیازات و نحوه بارگذاری مدارک، سلیقه ای امتیاز دادن ارزیابان در مناطق مختلف کشور، عدم شناخت ارزیاب از فرد مورد ارزیابی، عدم کاهش دقت در ارزیابی به علت کشیده شدن احکام به آخر سال، تغییر مداوم رتبه ها موجبات نارضایتی معلمان را فراهم کرده و اکنون سوال این است چه زمانی قرار است این وضعیت نابسامان اصلاح شود.

وی در ادامه خطاب به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: عدم تامین ارز واردکنندگان نهاده های دام و طیور، عدم بارگیری نهاده‌های خریداری شده تولیدکنندگان توسط واردکنندگان ، کسری بارگیری نهاده خریداری شده توسط تولیدکنندگان، عدم حمل نهاده در زمان مقرر در برابر قیمت مصوب و تقاضای مبلغ اضافی توسط نمایندگان، کاهش سرانه خوراک مرغ از ۱۴۰۰ گرم به ۷۰۰ گرم، عدم خرید محصول تولیدی برابر قیمت کارشناسی شده سبب شده تا صنعت دام و طیور را نابود گردد. این فشارها بر تولیدکننده تحمیل می شود. سایر بخش ها سود خود را می برند و تنها کسی که در این میدان ضرر میکند تولید کننده است.

نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر صمت تصریح کرد: به داد شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی برسید. متاسفانه اراده ای برای رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در شرکت شهرک ها دیده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *