محموله دام قاچاق در منطقه مرزی سردشت توقیف شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

جانشین مرزبانی آذربایجان غربی گفت: محموله دام قاچاق در یکی از ارتفاعات مرزی این شهرستان هنگام انتقال به خارج از کشور کشف و از خروج آن جلوگیری شد.

سرهنگ عباس مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای انسداد نوار مرزی و مبارزه با قاچاق احشام، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی حین کنترل مناطق مرزی، متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.

وی ادامه داد: نیروهای مرزی با کنترل قاچاقچیان و در یک عملیات غافلگیرانه برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و موفق به مهار ۳۰ رأس دام سبک و سنگین به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شدند.

جانشین مرزبانی آذربایجان غربی بیان کرد: مرزبانان در این عملیات، ۲۷ رأس دام سنگین و سه راس دام سبک را مهار و از خروج آن از مرز جلوگیری کردند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: قاچاقچیان و سودجویان باید بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در مرز، کوچکترین تحرک در نوار مرزی را زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

شهرستان سردشت در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته و یکی از مبادی خروج احشام قاچاق به خاج از کشور به شمار می‌رود.

سردشت دارای ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *