توقیف محموله ۱۷ هزار جوجه یک‌روزه در سرخه و ۲ خبر انتظامی از شاهرود

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از توقیف محموله ۱۷ هزار جوجه یک‌روزه گوشتی بدون مجوز در ایست و بازرسی پلیس راه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید جلال حسینی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: مأموران یگان امداد این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با تشدید اقدام‌های کنترلی و در هنگام انجام ایست و بازرسی در پلیس راه سرخه به یک دستگاه کامیونت که حامل جوجه‌های یکروزه گوشتی بود و قصد خروج از استان را داشت، مشکوک شدند.

وی به توقیف خودرو و هماهنگی قضایی و بازرسی اشاره کرد و گفت: این کامیونت بدون هرگونه مدارک قانونی برای حمل و جابه جایی بود به همین منظور ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه جوجه یکروزه آن کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه محموله غیرمجاز برای توزیع در شبکه در اختیار نهادهای مربوطه قرار گرفت، اظهار کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با تاکید بر اینکه محموله‌های بدون گواهی بهداشتی و قرنطینه‌های حمل علاوه بر انتشار بیماری‌های واگیردار دام و طیور سلامت و امنیت غذایی جامعه را تهدید می‌کنند، افزود: شهروندان هر گونه خبر در این خصوص را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

هفت تن تخم‌مرغ بدون مجوز بهداشتی در شاهرود توقیف شد

فرمانده انتظامی‌ استان سمنان با بیان اینکه هفت تن تخم‌مرغ بدون مجوز توسط مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود توقیف شد، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالاهای بدون مجوز و قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شاهرود کنترل محورهای اصلی شهرستان را به دست گرفتند.

سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی با اشاره به اینکه مأموران به هنگام انجام وظیفه به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند، افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو، در بررسی بار آن مشخص شد حامل صدها کارتن تخم‌مرغ بدون مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

وی از توقیف این کامیون توسط پلیس خبر داد و ابراز کرد: راننده این کامیون پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتارهای نادرست به منظور کسب سود شخصی به مخاطره بیندازند، برخورد قاطعی خواهد کرد.

۱.۵ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق توسط مأموران گشت کلانتری ۱۱ آزادی از یک دستگاه خودرو نیسان خبر داد و گفت: مأموران واحد گشت کلانتری ۱۱ آزادی به هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های فرعی سطح شهر شاهرود به یک دستگاه خودروی نیسان چادر کشیده مشکوک شدند.

سرهنگ علی کریمی با بیان اینکه راننده نیسان با مشاهده واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشت که با اقدام فوری مأموران، خودرو متوقف شد، ابراز کرد: مأموران در بازرسی از قسمت بار نیسان مقادیر قابل توجهی چوب تاغ قاچاق کشف کردند.

وی از انتقال خودرو به مقر انتظامی خبر داد و اضافه کرد: راننده متخلف با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

گیاه تاغ گونه‌ای کویری و مقاوم در برابر کم آبی است که با هزینه فراوان کاشته و نگهداری می‌شود، این درختچه نقش مهمی در حفظ روستاها در برابر شن‌های روان و پیشگیری از بیابانزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *