توزیع گوشت قرمز منجمد در خراسان رضوی سه برابر شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار، امسال با هدف حمایت از مردم در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه برابر شده است.

سعادت علی‌نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۵۰ تن گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در سطح استان خراسان رضوی طی سال گذشته توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت منجمد در خراسان رضوی توزیع شده است که شامل ۲ هزار تن گوشت گوساله منجمد و ۸۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد است.

مدیر کل پشتیبانی دام خراسان رضوی بیان کرد: توزیع سهمیه گوشت منجمد دی و بهمن امسال شامل ۸۲۲ تن گوشت گوساله منجمد و ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی منجمد است.

وی ادامه داد: برای سهمیه اسفند و ماه رمضان نیز هزار تن گوشت گوساله منجمد و به میزان نامحدود گوشت مرغ منجمد جهت توزیع در کلیه شهرستانهای خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

علی‌نیا افزود: مکان‌نمایی مراکز عرضه این سهمیه از سوی ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی از فردا، شنبه انجام شده و از همان روز کلید می‌خورد.

وی گفت: در زمینه تامین نهاده دامی اکنون مشکلی در خراسان رضوی نداریم و ذخایر در پشتیبانی امور دام کامل انجام شده است، ذرت و کنجاله سویا برای تامین خوراک دام و طیور استان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *