تریلی حامل مرغ زنده قاچاق در قاینات توقیف شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از توقیف یک دستگاه تریلی حامل سه هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال‌بیکی گفت: ماموران کلانتری ۱۶ “نیمبلوک” شهرستان قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، سه هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و معرفی به مراجع قضایی بیان کرد: ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی قاینات گفت: مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد می‌شود.

وی از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کشف ۷۰ رأس گوسفند قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از کشف ۷۰ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف شد که ارزش احشام قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از چهار میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس اظهار داشت: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف کردند و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *