بیش از یک هزار تن گوشت منجمد در قزوین توزیع شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۸۰ تن گوشت منجمد سفید (مرغ) و قرمز (گوساله و گوسفند) در سطح استان توزیع شد.

بهزاد غیاثوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضم اعلام این خبر، تصریح کرد: این میزان گوشت توزیع شده که پیش از این خریداری و ذخیره سازی آن از مرغداری و دامداری ها صورت گرفته بود، شامل ۷۰۰ تن مرغ و ۳۸۰ تن گوشت قرمز منجمد بوده است.

وی اظهار داشت: گوشت های منجمد توزیع شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و با نظارت بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در اختیار مراکز عرضه و فروشگاه های زنجیره ای قرار گرفتند.

این مسوول با اشاره به خرید و ذخیره سازی گوشت از تولیدکنندگان با هدف حمایت از تولید و عرضه آن در زمان مورد نیاز با هدف کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی، خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی دام حامی تولید کننده و مصرف کننده است تا در نوسانات قیمتی این دو متضرر نشوند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین افزود: در حال حاضر ذخیره سازی مرغ نژاد آرین از سوی پشتیبانی دام استان در دستور کار قرار دارد و خرید از مرغداران آغاز شده است.

غیاثوند با اشاره به به تدابیر صورت گرفته از سوی مدیریت پشتیبانی امور دام در زمینه تامین گوشت روزهای پایانی سال، اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور کمک به تامین گوشت مورد نیاز و تقاضای بازار در شب عید و ایام نوروز اندیشیده شده و دغدغه خاصی در این رابطه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *