ایجاد جهاد دامپزشکی در کشور برای خدمات رایگان

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور مهم ترین خبر ها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروز جهاد دامپزشکی در کشور ایجاد شده و در اقصی نقاط مناطق محروم کشور خدمات دامپزشکی و شرعی به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجت‌الاسلام ” اسماعیل حسینی مقدم ” روز شنبه در مراسم روز ملی دامپزشکی (۱۴ مهر) افزود: بیش از ۸۰۰ بیماری مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد، اکنون که این بیماری‌ها مردم را درگیر نکرده مدیون دامپزشکان هستیم که شاید بیماری کرونا یکی از همین بیماری‌های مشترک باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه دامپزشکی کشور اظهار داشت: امروز باید دامپزشکان را دریابیم و به نیازهای مادی و معنوی و معیشت آنها توجه داشته باشیم.

حسینی مقدم تصریح کرد: دامپزشکی متولی تامین سلامت و امنیت غذای مردم است و بر تولید یک میلیارد قطعه طیور و ۱۴ میلیون راس دام نظارت بهداشتی و شرعی دارد.

وی با اشاره به اینکه ذبح شرعی از معجزات احکام فقهی است گفت: اکنون در دنیا گوشت حلال جایگاه ویژه‌ای دارد و افراد غیر مسلمان نیز به دنبال خرید آن هستند.

به گزارش ایرنا، مراسم روز ملی دامپزشکی (۱۴ مهرماه) با شعار غذای سالم، انسان سالم، خوراک دام سالم و دام سالم با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *