انبار احتکار نهاده دامی در سبزوار کشف شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس،  یک انبار بزرگ احتکار نهاده‌های دامی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بیات مختاری سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر دپو و فروش نهاده های دامی بر خلاف ضوابط قانونی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این انبار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بازرسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از آن یک هزار و ۳۴۴ تن ذرت و سویا را که به صورت غیرمجاز دپو شده بود، کشف کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سبزوار ادامه داد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت خارج از چهارچوب قانون توسط افراد سودجو مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سبزوار بارانداز دام منطقه و یکی از قطب‌های تولید دام در غرب خراسان رضوی است که حدود ۳۵ درصد اشتغال این منطقه مرتبط با پرورش دام و طیور است.

این شهرستان دارای ۲۵۰ هزار رأس دام سبک، ۱۳ هزار رأس گاو و سه هزار نفر شتر است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *