استاندار سمنان: ١٠ هزار تن نهاده از محل مصوبات سفر رییس جمهور توزیع شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۱۰ هزار تن نهاده مدت‌دار شامل ذرت و جو، از محل مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور تاکنون، تحویل عشایر و دامداران این استان شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان افزود: به برکت سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به استان تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار تن نهاده مدت‌دار شامل ذرت و جو، در قبال تولید قراردادی ، تحویل عشایر و دامداران شده که این امر باعث تحول بسیار خوبی در استان شده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: ۱۸۷ تن گوشت گوساله، ۴۵ تن گوشت گوسفند و ۳۵ تن مرغ منجمد و در مجموع ۲۶۷ تن انواع گوشت، جهت تنطیم بازار و دسترسی مردم در بازارهای استان توزیع شده است.

به گفته هاشمی، اولویت کاری و مهمترین وظیفه مسوولان تامین کالای مورد نیاز مردم و سپس نظارت بر فروش کالاها است تا در این حوزه سوءاستفاده در بازار رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه باید رضایت مردم در حوزه بازار فراهم شود، ابراز داشت: نمایشگاه‌های بهاره به منظور کمک به مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز خود برپا شده است.

استاندار سمنان گفت که لازم است اقلام قابل توزیع در نمایشگاه ها از مرغوبیت مناسبی برخوردار باشد و همچنین نظارت بر این نمایشگاه ها نیز انجام پذیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال، فرمانداران استان جلسات تنظیم بازار شهرستانها را به صورت منظم برگزار کنند و نظارت و بازدید میدانی را نیز برای برقراری نظم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه بازار در جهت جلب رضایت مردم در دستور کار قرار دهند.

در این نشست مطرح شد که ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۲۰ تن سیب زرد و قرمز ویژه عید نوروز، بیش از یکهزار تن مرغ منجمد و ۱۱۵ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی در انبارهای استان ذخیره شد و موجود است.

با توجه به قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی، تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و ۱۴ هزار تن شکر و ۱۹ هزار تن گندم در انبارهای استان سمنان ذخیره شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *