اجرای طرح نظارت بر فرآورده‌های دامی در خراسان جنوبی آغاز شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در این استان از امروز سیزدهم اسفند خبر داد.

محمدعلی بخشی کارشک روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۵۳ روز کاری ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح روزانه به طور متوسط ۳۷ اکیپ از کارشناسان در سراسر استان کار نظارت بر فرآورده‌های خام دامی را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در مدت اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی هزار و ۱۶۶ اکیپ نظارتی فعالیت می‌کنند و روزانه ۴۵ کارشناس، این طرح گسترده را پوشش خواهند داد.

وی نظارت بر تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، سوپر مارکت‌ها و رستوران‌ها را از جمله موارد نظارتی عنوان کرد.

بخشی افزود: این طرح با هدف نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و ارتقای بهداشت عمومی به مرحله اجرا درآمد تا مردم در عید نوروز و ماه مبارک رمضان با خاطر آسوده اقدام به خرید کنند.

وی از هم‌استانی‌ها خواست هر گونه موارد تخلف، انتقاد یا پیشنهاد را با شماره تلفن ۱۵۱۲ در میان بگذارند تا کارشناسان نظارت نسبت به رفع موارد مطرح شده اقدام کنند.

همچنین اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز با حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از اول اسفند شروع شد که تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *