آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد توسط اتحادیه‌های استانی

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های اقتصادی خبر های دام

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری دامداران ایران با تاکید بر اینکه گوشت قرمز به میزان کافی در کشور وجود دارد، گفت: گوشت قرمز منجمد توسط اتحادیه‌های استانی توزیع می‌شود.

«فرهاد اکبری» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت توزیع گوشت قرمز با قیمت‌های مصوب در سراسر کشور، افزود: از ابتدای سال تاکنون اتحادیه دامداران دام‌های پرواری گوساله و گوسفندی نر کیفی در امام استان‌های کشور را خریداری و به شرکت پشتیبانی امور دام استان‌ها تحویل داده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری دامداران ایران تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر به‌اندازه کافی دام خریداری، کشتار و ذخیره سازی شده است؛ بنابراین در عرضه این محصول هیچ مشکلی نیست.

وی گفت: اکنون گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های این شرکت در استان‌ها موجود است و از هفته اخیر توزیع این گوشت در شرکت پشتیبانی استان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در حال انجام است.

اکبری اظهار داشت: برای همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، اتحادیه سراسری دامداران هم به اتحادیه‌های استانی اجازه توزیع گوشت قرمز منجمد با نرخ‌های مصوب را داده است تا در صورت امکان اتحادیه‌های استانی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله و گوسفندی قلوه‌گاه از ۱۳۵ هزار تومان شروع و ران ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری دامداران بر این باور است که قیمت گوشت قرمز فعلی در بازار اجحاف به مصرف‌کنندگان است؛ زیرا کمبودی در تولید و عرضه نداریم که قیمت گوشت با نرخ‌های بالا به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *