آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور اعتبار جدیدی گرفت

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی از تخصیص اعتبار به پروژه احداث آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور خبر داد.

حسن علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا از تصویب اعتبار به میزان ۵۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهور  به استان خراسان جنوبی در پروژه تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور از پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در سطح ملی، در جهت تخصیص اعتبار مناسب به این پروژه زیربنایی و پدافند زیستی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تخصیص این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد بوده و پیگیری‌ها در جهت تخصیص اعتبارات متمم در تمام مراحل اجرائی تا بهره برداری از این پروژه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی پیشرفت فیزیکی این پروژه را در حال حاضر بالغ بر ۹۲ درصد عنوان و بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده، این پروژه تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیزاده بیان کرد: خراسان جنوبی از قطب‌های تولید گوشت سفید به شمار می‌رود و رتبه دوازدهم کشور را در پرورش طیور، رتبه هفدهم در  پرورش دام و رتبه دوم را با داشتن ۲۹ هزار نفر شتر به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *