۱۳۷ تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار استان سمنان پیش‌بینی شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام

سخنگوی جهادکشاورزی استان سمنان گفت: ۱۳۷ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد با هدف تنظیم بازار و کنترل بر قیمت‌ها به منظور عرضه تدارک دیده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خدابخش عرب روز یکشنبه به رسانه ها افزود: ۹۲ تن گوشت منجمد گوساله و ۴۵ تن گوشت منجمد گوسفندی برای عرضه تدارک دیده شد.

وی بیان کرد: این مواد پروتئینی توسط فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و اصناف منتخب در شهرستانهای استان سمنان عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در سطح ملی افزایش قیمت گوشت قرمز رخ داد خاطرنشان کرد: این پدیده بیشتر به خاطر کاهش عرضه ناشی از شرایط خشکسالی، افزایش قیمت نهاده های دامی و صادرات دام زنده بوده است.

سخنگوی جهادکشاورزی استان سمنان تاکید کرد: به منظور تعادل بازار گوشت در استان با پیش‌بینی لازم ۴۳ هزار راس دام کشتار و ذخیره‌سازی شده است.

وی درباره قیمت گوشت در استان سمنان نیز ابراز داشت: قیمت هر کیلوگرم دام زنده بین ۱۰۵ تا ۱۱۵ هزار تومان و قیمت گوشت قرمز و گرم دام سبک و سنگین تا ۲۴۰ هزار تومان است.

عرب با اشاره به افزایش کنترل بازار در کنار عرضه گوشت منجمد و همچنین تشدید نظارتها و بازرسی ها برای آرامش بازار در استان سمنان، گفت: قیمت و شرایط توزیع تخم مرغ و گوشت مرغ در استان مطلوب است و زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *