اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی از اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی خبر داد و گفت: پیگیر حل مشکلات تولید کنندگان مرغ و طیور در خوزستان هستیم.

عبدالامیر نیرومند در گفت و گو با ایسنا، با تشریح برنامه‌های حمایتی جهاد کشاورزی از مرغداران خوزستان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که برای تولیدکنندگان مرغ و طیور به وجود آمده و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کمیته‌ای به منظور پیگیری مسائل تولیدکنندگان تشکیل و بسیاری از مشکلات آن‌ها در حال رفع شدن است.

وی از اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی در سامانه سیتا خبر داد و افزود: همه فعالان این حوزه که در سامانه ثبت‌نام اولیه انجام داده و تایید شده‌اند، می‌توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده و تسهیلاتی برای کمک به هزینه‌های جاری، خرید غذای طیور و… دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان مرغ و طیور در خوزستان هستیم، گفت: در بحث تامین نهاده‌های دامی موردنیاز مرغداران هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و همه مرغدارانی که اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند و در سامانه ثبت می‌شوند، متناسب با تعداد جوجه‌ریزی، نهاده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

نیرومند ادامه داد: خرید مرغ مازاد تولیدی نیز از دیگر برنامه‌های حمایتی سازمان جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان مرغ است. در این زمینه شرکت پشتیبانی امور دام متولی خرید مرغ است و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه تاکنون انجام شده است.

وی افزود: با هدف حمایت از جوجه‌ریزی انجام‌شده توسط تولیدکنندگان، همه تشکل‌ها، مرغداران و کشتارگاه‌ها می‌توانند به شرکت پشتیبانی مراجعه کرده و مرغ مازاد بر تولید خود را تحویل دهند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده همه مشکلات بخش تولید را به ویژه در حوزه مرغداران حل کنیم و آن‌ها بتوانند در بازه‌های زمانی مشخص نسبت به جوجه‌ریزی و تامین نیاز بازار استان اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *