سه رویداد نمایشگاهی به شکل همزمان در گلستان افتتاح شد

اخبار استانی اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های دام خبر های طیور مهم ترین خبر ها نمایشگاه ها و همایش ها

عصر امروز (سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) سه رویداد نمایشگاهی تخصصی با مشارکت شرکت های داخلی، به شکل همزمان در استان گلستان افتتاح شد.

مهرداد یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در آیین افتتاح همزمان این نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان، اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات و آبزیان، نهمین نمایشگاه بذر، کود سم و نهاده‌های کشاورزی و پنجمین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته به شکل همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان به روی عموم علاقمندان بازگشایی شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان با بیان اینکه نمایشگاه این دوره با مشارکت ۶۵ شرکت از اقصی نقاط کشور آغاز به کار کرد، افزود: شرکت‌های تولیدی استان‌های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، قزوین، شیراز و یزد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

وی وسعت نمایشگاه مذکور را ۶ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: غرفه‌های حوزه دام و طیور، ۳۰ شرکت، شیلات و آبزیان ۵ شرکت، نهاده‌های باغبانی ۱۵ شرکت و گلخانه‌ای و ادوات باغبانی ۱۵ شرکت در این نمایشگاه دایر شده است.

یزدی با بیان اینکه متخصصین، کارشناسان و فعالان این عرصه به مدت چهار روز از ظرفیت های این نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: دام و طیور، ماشین آلات مرغداری و دامپروری، زنجیره‌های تولید گوشت مرغ، خوراک، داروها و مکمل‌های غذایی دام و طیور، لوازم اتوماسیون اداری مرغداری‌ها، تولیدکننده باسکول جاده‌ای و سیستم‌های توزین، بذر و کود و نهاده های کشاورزی، شیلات و ماهیان خاویاری، سازندگان انواع تجهیزات گلخانه‌های مدرن و هوشمندسازی گلخانه و ادوات کشاورزی، سیستم های توزین، تصفیه آب، سیستم های تهویه، انواع هواکش، پدهای سلولزی، سیستم های گرمایشی و تابشی، تولید و طراحی انواع ماشین آلات و صنایع وابسته دیگر حوزه های این صنعت، در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه از امروز (سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) تا ۲۹ مهر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به روی علاقمندان باز است. در آیین افتتاح نمایشگاه مذکور مدیران کل شیلات، دامپزشکی، صمت گلستان و جمع کثیری از مدیران عامل شرکت های تولیدی از اقصی نقاط کشور و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *