گوشت مرغ گرم با هدف حذف واسطه ها از طریق سامانه ستکاوا در استان تهران عرضه می شود

اخبار داخلی جدیدترین خبر ها خبر های طیور مهم ترین خبر ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: پس از اجرای طرح توزیع مرغ منجمد از طریق سامانه تامین و توزیع کالاهای اساسی (ستکاوا) با هدف حذف واسطه ها، مرحله بعدی این طرح با توزیع گوشت مرغ گرم از طریق این سامانه در استان تهران آغاز می شود.

جبرییل برادری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس این طرح، روند توزیع از مرغداری های تولیدکننده مرغ زنده براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سماسط (سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) آغاز می شود؛ به این ترتیب هر مرغدار میزان مرغ زنده آماده عرضه به کشتارگاه را به صورت منظم در سامانه مذکور بار گذاری می کند و کشتارگاه های استان تهران نیز میزان مرغ مورد نیاز خود را براساس ظرفیت پروانه خریداری و با رعایت مسائل بهداشتی کالا را به مراکز عمده توزیع ارسال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون اطلاعات تمام اعضای اتحادیه صنف پرنده و ماهی، فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های تعاونی مصرف کارکنان، غرف میادین میوه و تره بار در سامانه ستکاوا ثبت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حذف واسطه ها را یکی از مزایای استفاده از این سامانه برشمرد و افزود: تسهیل در دسترسی خریداران گوشت مرغ هماهنگی و اقدامات لازم به واحدهای عرضه صورت می گیرد؛ در این خصوص واحدهای صنفی بدون محدودیت می توانند نسبت به خرید اقدام و کالا را در واحد صنفی دریافت نمایند.

با راه اندازی سامانه ستکاوا (سامانه تامین و توزیع هوشمند کالاهای اساسی) فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار عضو این سامانه در تهران می‌توانند از عرضه کننده اصلی مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خریداری کنند.

فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای متقاضی برای عضویت و ثبت‌نام در سامانه ستکاوا می‌توانند به آدرس setkava.com و یا setkava.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *